Přestupní stanice Pankrác vroste pod stanicí Pankrác C a přibližně 33 metrů pod... Materiálové a barevné řešení stanice, jejích vestibulů, přestupních chodeb a... Umístění stanice Olbrachtova bude podél ulice Na Strži s vazbou na ulici... ilustrační snímek Cestující zde budou moci přestoupit na lokální autobusové linky, výhledově na... Velkou výzvou bude snaha nebourat žádné stávající budovy na náměstí. Tato... Stanice Náměstí Bratří Synků bude zčásti hloubená, zčásti atypicky ražená, s... Z obou konců nástupiště budou přístupné důležité ulice Vinohradská a... Stanice Náměstí Míru je uložena v hloubce přibližně 40 metrů pod terénem. Bude... Za stanicí Nové Dvory je připraveno výhledové odbočení větve Trasy D do Modřan. Vestibuly jsou minimalizovány, pouze s provozně nutnými prostory, jsou... Ze stanice bude možné přestoupit na autobusy PID a na prodlouženou tramvajovou... Libuš je hloubená stanice s ostrovním nástupištěm přibližně 13 metrů pod úrovní... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu... Ražba tunelů linky D pražského metra je v plném proudu, prošli jsme podzemí