Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají... Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého... Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají... Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého... Od obnovy železnice si okolní města i obce slibují zlepšení turistické... Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají... Železniční spojení, které kdysi spojovalo český Most se saským Freibergem,... Osm kilometrů dlouhý úsek Moldavské dráhy z Moldavy na Teplicku do německého... Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají... Dohodli jsme se, že ze strany německých obcí bude ještě větší tlak na jejich... Historickou trať přerušil rok 1945, intenzivní jednání o její obnově probíhají... O obnovení spojení obou částí Krušných hor a zvýšení turistického ruchu v... Současný pohled na nádražní budovu na Moldavě. Současný pohled na nádražní budovu na Moldavě. Současný pohled na nádražní budovu na Moldavě. Motorák na trati na Moldavu Dráha vedoucí Hrobem. Dráha vedoucí Hrobem. Mikulovský viadukt Nádraží v Moldavě na dobovém snímku z konce 19. století Kolejová pláň stanice Moldava v Krušných horách Mikulovský viadukt na dobové pohlednici Mikulovský viadukt při cestě z Moldavy do Mostu Nádraží v Dubí na dobové pohlednici Nádraží v Dubí v sedmdesátých letech 20. století Velký hrobský viadukt v roce 1925 Nájezd na kamenný viadukt u Křižanova na trati Most - Moldava Lokomotivy řady 524 jezdily na Moldavu až do konce parního provozu. Mapa tratě 135 Most - Moldava v Krušných horách Staniční budova v Louce u Litvínova. Nádražní budova v Louce u Litvínova. Osmikilometrový úsek Moldavské dráhy má naději na obnovu Malý hrobský viadukt z pohledu strojvedoucího na trati Most - Moldava Stát chce prodat památkově chráněné nádraží u Litvínova